SUMMER!

 
Åh, så härligt! Alla som går på semester/sommarlov/ellerheltenkeltärlediga bör verkligen njuta av stunden. Förstår ni hur mycket vi komma önska att man kan spola tillbaka tiden till då vi hade två månaders lov framför oss! Jag gick på lov idag, jag vet många som gick på lov i tisdags, t.om. Förra veckan samt vissa imorgon, idag fick vi lov. Jag började mitt älskade lov med att få se betygen, bättre än väntat kan jag lova, jag är sjukt nöjd, jag var riktigt nöjd med förra terminen, och bam, nu då?! I skolan träffades vi vid 9, gick upp till matsalen och lyssnade på sommarlåtar (b.la. Obo'y vilket vackert väder, som står på oavbruten replay i mitt huvud). Efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt, var riktigt trött efter en sleepover med Mathilda, som vi samma som förra året kollade på 17 again med Zac Efron! Jag kollade även på typ 4 avsnitt av glee.... 
 
Nu ska jag alldedes strax iväg och träna, vi hörs, jag ska uppdatera denna bloggen mycket under sommaren, är väldigt peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback