Midsommar

Hej! Glad midsommar, (jag tror man säger så, lol) jag har inte jättebra internet och skriver på mobilen eftersom jag är i Småland! Min familj är här tillsammans med mormor och morfar och firar midsommar! Vi åkte hit runt 8 imorse och när vi kom fram så gick vi direkt till Astrid Lindgrens värld ( vi bor när så det var promenadsvsavstånd ) Där åt vi lunch, kollade på teater osv. Kanske inte det ultimata för andra i min ålder men vi har varit där så många gånger och det är så mysigt så för min del så klagar jag inte! När klockan var halv sex gick vi hem, grillade, spelade spel och lekte lekar med andra grannar här så det var kul! Nu har vi precis ätit jordgubbar med grädde och vi ska snart sova! Imorgon blir det ytterligare en dag i parken! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback