Grattis till min bästavän!

Idag är ingen vanlig dag för det är Alice födelsedag, hurra, hurra, hurra!
Den 17:de Januari föddes en av mina närmsta vänner, vi har umgåts i ungefär ett halvår och jag har skrattat såhäääär mycket varje gång!! Vi träffades tackvare att våra fotbollslag slogs ihop och jag är superglad för det. Vi har haft tusen sleepovers, kollat på sjuukt mycket bio, fotat, spelat fotboll, badat, solat, cyklat, fikat, kollat på massa filmer och under alla saker vi har gjort så har jag skrattat hela tiden. Jag får en härlig känsla när jag är med dig, jag kan släppa loss och vara mig själv, att vara med dig är något av det roligaste jag vet, du är bäst och jag älskar dig! Denna söta krabat äger även en blogg, det är den bästa bloggen jag vet för att det är kul att följa hennes liv, att se hennes fotografier och att kolla på en maassa söta bilder på henne och hennes katt Daisy. För att komma till bloggen kan du trycka här, här, här eller på bilden!
 
GRATTIS MIN GOOA FJÅÅRTIZZ!
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Ååh gud tack älskar dig med! ❤❤❤❤

2013-01-17 @ 08:07:49
URL: http://photobyalice.blogg.se
Postat av: Alice

Sv: tack haha ❤❤❤

2013-01-17 @ 21:10:03
URL: http://photobyalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback