Angående nyårslöften.

Jag tänkte skriva ett inlägg angående nyårslöften. Förra året, då snackar jag om 2011-2012 så bestämde jag nyårslöften som jag skulle hålla. Det ända problemet var att de var osannolika och inte viktiga, jag förstår inte riktigt, jag tycker att nyår är överskattat. Jag skulle lika gärna kunna bestämma mig för något att sträva efter mitt i sommaren, än att behöva klämma ut onödiga mål bara för att alla andra gör det på nyårsafton. Det kommer fram en massa onödiga saker som inte går att genomföra, så är det iallafall för mig.
 
Därför valde jag att inte bestämma några nyårslöften, jag lever i nuet och det fungerar toppen! Nu ska jag gå ut och springa/gå för att jag är sugen på det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback