Skadade ben.

Hehe, lite halvcreepiga bilder på mina ben. Det skumma var att de ömma knäna jag har fått ink. 3 feta blåmärken (som inte syns på bilderna) inte hände när jag åkte skidor. Därför tänkte jag er ett tips.. Knyt skorna.. Vi hade nämligen precis stannat vid Burgerking och ätit lite mat på vägen hem, jag tänker: "Orka knyta skorna lixxoom". Det slutar med att jag och min lillasyster ligger på parkeringen, snabba som tusan reser vi oss upp och går till bilen. Alice skrapar upp en knäet litegrann och jag fick 3 opermanenta tatueringar i en lila nyans.. fint! :D (och lite grus i munnen, usch)

Kommentarer
Postat av: Alice

Men gud lilla Elin inte bra! :/ puss <3<33<3<3<3

2013-02-20 @ 15:43:51
URL: http://photobyalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback