Resan!

Hej! Resan har varit så sjukt rolig, om jag hade superkrafter skulle jag spola tillbaka tiden och leva om det 1000 gånger!! Dock har jag inte fotat särsilt mycket, bara lite porträtt, som en här ovanför! Under tiden jag var borta skrev jag varje dag för att sedan skriva av det till bloggen så att ni får veta vad jag har gjort men först tänkte jag berätta om vilka vi var där med!
 
Vi var där med en familj som vi har kännt länge, jag nämner inga namn eftersom jag inte vet hur mycket information jag får ge ut om dem. Förutom Hampus och Michaela som jag har frågat.
Michaela: Vi är lika gamla och har alltid kul när vi träffas, vi kommer bra överens och skrattar oavbrutet. Hon är nog den jag har umgåtts med mest eftersom vi kommer så bra överens!
Hampus: Han har mest umgåtts med min lillasyster Moa eftersom dem är ungefär lika gamla.
 
När jag ändå är igång så tänkte jag berätta om min familj så ni vet vilka som tillhör den!
Moa: Min lillasyster som är 10 år, hon är en glad tjej som spelar mycket fotboll!
Alice: Min andra lillasyster som år 6 år, en bestämd liten tjej som leker att hon är mamma konstant. hon är lik mig och gillar att bestämma! ;)
Mamma, Kattis: Ja, vad ska jag säga om henne, en mamma på 39 år och som alltid är glad och stöttande!
Pappa, Magnus: En rund liten farbror.... hehe, nej. En skämtsam man (inte alltid roliga skämt, iknow) på 42 år!
 
Detta är nog det längsta inlägg som har skrivits på elinms histora, wow! Del 1 av resan kommer imorgon, tror jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback