Pyjamasig & lockig :D

Två bilder på mig i pyjamas och lockigt hår, (mest för att jag sitter i pyjamas nu, lite fyndigt va?).
 
Dagen har varit bra, jag träffade Mathilda runt 11 och vi åkte och köpte semlor, dock hade jag inte med kameran när vi åt dem och hann inte fota med Mathildas kamera förrän den var borta :o. Skumt, ;). Annars har jag tränat, dock gick det inte särsilt bra för på den första övningen halkade jag (fast jag kallar det för en oplanerad glidtackling) som gav mig en förbannad smärta i svanskotan -.-, typiskt.
 
Nu kollar jag på tv och fixar ett inlägg om sakerna jag köpte häromdagen, sminket som jag köpte tänker jag ta i varsitt inlägg som kommer upp imorgon för då får ni en liten reccension på produkterna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback