Information

Hehe, med den coola rubriken låter jag superseriös.. det är jag inte!
Gårdagen var superskoj, vi sålde en hel del i jämförelse med förra året, det kan bero på att vi började halv 12 iår och inte 7 som förra året.. Efter cupen så åkte jag med Alice hem och vi jobbade med våra föredetta hemliga planer och nu är jag superexalterad för att avslöja dem! Under hela kvällen jobbade vi med en ny design till våran gemensamma blogg, den blev awesome och nu är båda sjukt peppa på att blogga vilket är grymt! Om ni undrar något om våra gamla bloggar eller vår nya så är det bara att fråga i våran frågestund, klicka hääääääär för att komma till den! Förhoppningsvis kommer jag fortsätta blogga här och om det är något ni undrar kring det så är det somsagt bara att fråga! KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback