Day two, Branäs 2013.

Detta är direktkopierat från det jag skrev under den kvällen så det är skrivit som då om ni förstår vad jag menar! Samtidigt som texten är lite knepig eftersom jag skrev det på ipaden och fick kopiera mejlets text sedan.. :D
 
Hej! Imorse vaknade jag omkring 8 och då åt vi en rejäl frukost som bestod av massa onyttigheter, B.la. Nutella, chokladflingor, oboy mm. Liftarna öppnade kl. 9 och jag var igång med åkandes runt halv 11 efter att ha fotat lite fina bilder med min syster. Vi åkte omkring i backarna och utforskade stället lite, vädret var bra idag, det snöade lite någon gång ibland men för det mesta var det lagom varmt samt molnigt. 
 
Det var dags för lunch och vi åt pannkakor och soppa till det, vi var inne ett litet tag innan maten var klar så våra ömma fötter hann vila lite också! ;) efter lunch åkte jag ut med Michaela och fotade mer, det blev en hel del fina bilder tack vare det vackra ljuset och sedan fortsatte vi åka! Kl. 4 var det dags för after ski, jag drack en varm choklad med grädde och sedan tröttnade jag och gick ut för att åka skidor med Mamma och Moa istället!
 
Vi kom in i stugan senare på kvällen, trötta som satan med ömma kroppsdelar och röda om kinderna. Så jag hoppade in i duschen för att sedan basta med mamma och mina systrar, mysigt! Michaela som hade åkt med hennes pappa kom hem och vi spelade lite kort, vid 7 åt vi en grekisk maträtt som inspiration från hotellet vi bodde på i somras med deras familj, mums. Resten av kvällen gick åt till att ta det lugnt, vi åt godis, kollade på tv, körde olika lekar och spelade en hel del kort, perfekt! 
 
Nu är jag trött och klockan är kvart över 11, jag måste ju sova tidigt för det kommer ju en dag imorgon också! Kram!
 
Vackra Moa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback