Day three, Branäs 2013.

Idag gjorde jag likadant med denna dagen som dag 2. Detta är alltså direktkopierat från det jag skrev den kvällen kl. 22:55!
 
Hejsan! Imorse vaknade jag och var supertrött men jag steg ändå upp runt halv 8 och åt frukost! Idag var vi först i backen, det var en sådan härlig känsla ett åka på en nypistad backe, helt vindstilla utan många omkring sig! Jag tyckte det var härligare med nypistat men det skiljer väl sig från person till person, t.ex. Min pappa tyckte att det var svårare att bromsa när det var så hård mark! 
 
Inte nog med att det vi var först i backen, vi var även en utav de sista att lämna backen! Idag åt vi lunch i backen, vi grillade goda hamburgare som vi åt tillsammans med varm choklad och coca cola! Sedan drack vi mer choklad med grädde runt 4 när vi tog en liten paus på after skin. 
 
Vid halv 7 kände i oss färdiga för dagen, + att liftarna stängd kl. 7. Så vi åkte hem och åt taco-paj sen tog jag en dusch samt bastade och sedan kikade vi på melodifestivalen som vi tyckte hade bra artister med denna veckan! Senare under kvällen visade jag och Michaela upp våran dans som vi var väldigt nöjda med efter att ha kämpat med den rätt länge! Sen åt vi lite daim tårta efterrätt och chillade men nu ska jag sova! God natt!
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Hahaha! Tacsk! <3<3 ska du ta med dig dina saker direkt till cupen eller hur gör du i morgon? :) <3<3<3

2013-02-22 @ 08:18:23
URL: http://photobyalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback