Day one, Branäs 2013.

Vi anlände i Branäs runt 1 efter att ha startat resan runt 8. När vi kom fram var vi hungriga så vi åt buffe lunch på hotellet, mums. En massa gott. Michaelas familj (som jag kallar dem) åkte senare än oss och valde att äta lunch på vägen vilket innebar att de kom senare än oss. + att Michaela glömde sin jacka -.- så de fick köpa en ny inne i centrum, riktigt snygg btw.
 
När klockan var runt 2 hämtade vi ut nyckeln och smet upp till stugan och gjorde i ordning oss för en tur i backen, under denna kvällen åkte jag bara med mamma och Moa eftersom de kom mycket senare än oss. Pappa spelade spel med Alice eftersom de som körde ut Alice skidor hade missat dem men som tur var kom dem lite senare.
 
Vid halv 6 var vi inne och då hoppade jag in i duschen och sedan vidare in i onepiecen, mysigt. Efter ett tag kom Michaela med familj in efter deras kväll i backen så då började vi umgås. Under kvällen påbörjade vi en dans, snackade, åt god mat och hade det allmänt trevligt med massa onyttigheter (men det tillhör ju självaste resan).
 
(Detta här nedanför skrev jag på den kvällen kl. 22:50 typ)
Imorgon väntar en lång dag i backen. Jag och Michaela ska vara uppe med tuppen och försöka fotografera lite när vi åker.
 
Detta var min första del av resan, hoppas att ni tyckte om del 1. (En bild tagen i dimman på morgonen därpå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback